Juuul

Jag tror nog att det är dags att någon annan än Mathilde uppdaterar våran blogg då ni alla säkert är rätt trötta på henne vid detta laget ;)
På söndag är det träningstävling och det hoppas jag att de flesta ska vara med på. Det kommer bli så kul, det är ju sista tävlingen innan jul.
Jag känner att man börjar känna av att det snart är jullov och att man ska få vila ut och bara ta det lugnt. Det har varit en häktig hösttermin för många.
Men hur känns det med en jul utan snö? Snö är jobbigt, kallt och inte alls kul, kan gärna vara utan det men ändå en jul utan snö? Det kanske ni brukar ha på Gotland men jag brukar åka till fastlandet där det är snö.

Ja, Lillhoppan (High Hope) som jag rider nu ska i alla fall få vila i jul. Det blir skönt för henne. Jag rider henne för att hennes ägare, Maria Tynvall ska få barn. Om hon nu inte redan har fått det för jag har inte hört något ifrån henne.

I söndags så julpyntade vi i US stallet i Rävhagen. Det blev så fint så :)

Jag säger bara God Jul & Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Mathilde

Trött på mig???

Nähä, det tror jag väl inte ;)

Kom just på att alla kommer tro att jag bor på denna sidan eftersom jag skriver hela tiden, men så är faktiskt inte fallet... Vi kan väl säga att jag uppdaterar, eller förnyar eller nåt så låter det bra ;P

Eller så har jag väl inget liv. Fast vem har det? Egentligen. Vem åker runt hela jordklotet var vecka eller nåt liksom?

2009-12-11 @ 23:10:07
Postat av: ella

jag är absolut inte trött på nån alls, det är super kul så fort det uppdateras på bloggen så man får följa vad som händer!! imorrn bär det av till gotland, kanske ses nåt! annars, god jul!

2009-12-15 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0