Johanna

Idag var det dressyrtävling. Var en mycket lyckad tävling vill jag säga. Många fina equipage och fina hästar.
Tycker att det är så roligt att se hur de som är så små lär sig så mycket på att vara med på sådana här lite mindre tävlingar. Det känns bra att veta att allt arbete lönar sig.
Jag stog i insläppet hela dagen och det var roligt att få se alla som red. Bara det att jag stog där i draget i dörren och har ont i halsen nu, kan också vara för att jag skrek på alla som skulle in på framridningen.
Föresten tack Berit för att du ställde upp på att vara domare :)
Tack för en bra tävlingsdag.

Efter tävlingen så red jag ut Eastman en sväng och han var så fin och tyckte att det var så roligt :) Vi tävlade dock inte idag.

Mathilde från US är nu på ULK och utbildrar sig till ungdomsledare det mår hon bra av det.


Eastman

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Hehe, jo jag mår nog bra av lite utbildning...

Nu vet jag snart aaaaaallting om aaaaaaalting!

=P

2009-02-02 @ 14:07:36
Postat av: ella

vad vacker han var på kortet!! visst är han fin alltid, men där är han extra fin!! =)

2009-02-02 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0