Lisa.


Ja, tiden går fort när man har roligt och ibland känns det som tiden inte riktigt vill räcka till åt allt som man vill hinna med. I helgen anordnade Rävhagens Ridskola en träningstävling. Som jag alltid skriver är det riktigt roligt att se nya talanger göra sina debuter. Hela tävlingsplatsen är som en stor bubbla av nervositet och glädje på dessa tävlingar. Det hela får mig att le och minnas när man själv satt där på hästryggen, skulle in och tävla för första gången och det kändes som att man skulle explodera av alla känslor och nervositet.
Man skulle nästan kunna tro att jag börjar bli gammal, men icke!

Nästa helg är det första "riktiga tävlingen" på Gotland och tävlingssässongen drar igång på allvar. Har sett fram emot det så himla länge, det är ju något av det roligaste vi vet:) Jag och min häst Amano ska vara med och delta. Eftersom han varit unghäst fram tills nu, så blir detta hans första tävling där han startar i avd.A och får prova på omhoppning och motstånd. Det ska bli riktigt spännande att se hur det går.

Vill avsluta inlägget med att gratulera Mathilde, Alida och Olivia som varit duktiga och placerat sig på fastlandet.
Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0