Johanna

Hej allihopa, nu var det längesen jag skrev här. Mathilde har haft hand om det ett tag. Och jag hoppas att just nu har Mathilde och Lisa det superkuul uppe på vagnen :)

Förra fredagen och lördagen så tävlade jag i Puser på Eastman. Jag hade med mig Frida och min pappa som körde mig på fredagen.
I 90 så var vi felfria, en fin och säker runda. I 1m fick jag råd av Frida att rida fort. Ja och det gjrode jag. Kom då tvåa efter Mathilde Toppan (Vorland Utopia) som var några hundradelar snabbare än mig.  Hur kul som helst var det i alla fall.
På lördagen hade jag med mig Frida och Maria som körde mig. Även då gick det bra, vi var felfria i 1m och sedan kom Joel tvåa med honom i 1.10. Jag kan då summera denna helgen med att säga att Eastman var en stjärna. Gick fyra klasser och var felfri i alla, det är ju bara underbart!

Nu har Eastman och alla de andra ridskolehästarna fårr sommarlov. Vi red ut dem i onsdags och de blev så glada över att få vara i den sotra hagen.

I helgen är det dressyrtävling i Suderbys och jag ska då med Maria Tynvall med High Hope, de ska tävla Msv B:5. Även Ann-Sofie Lerman ska dit med Lotus. Så nu får vi heja på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0