Frida

Var precis inne på aftonbladet när jag såg denna artikel. Handlar om en häst som är allergisk mot gräs, hu vad hemskt! Hästar som älskar gräs och att vara ute i hagen och denna häst måste vara heltäckt för att kunna vara ute i hagen. Läs denna artikel om ni vill veta mer.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4714887.ab

I helgen var det då tävling. Jag debuterade 1 meter och hon var jättefin! I 90 cm som var en clear-round fick jag ett nedslag. Men kändes bra och jag var nöjd. I 1 meter var jag felfri i grunden och hade två nedslag i omhoppningen men var helnöjd. Hon kändes jättebra men vi båda blev trötta i omhoppningen i 1 meter och jag orkade inte riktigt rida så som jag måste göra om vi ska vara felfria. Men det är bara att träna vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0