Frida

Oj vad länge sen det var jag skrev här. Har en egen blogg som jag skriver i så mkt som jag kan så det blir inte mkt tid över till denna blogg. Men hoppas att jag ska ta mej tid till att skriva även här. Jag ska försöka få styrelsen mer aktiv i bloggen än vad vi har vart förut. Okej, lisa har vart på oss att vi ska skriva i den men det blev inte så. Så bättring är förhoppningsvis på väg!

Jag kanske ska säga att jag är den nya ordförande i WRK-US. Jag har tagit över efter lisa och det känns lite läskigt. Lisa har gjort allting så himla bra och jag hoppas att jag också ska göra det och föra allting som jag har lärt mej i alla år jag har varit med i sektionen vidare till alla nya och unga styrelse medlemmar.

Vi har mjukstartat lite med att arrangera en pizzakväll den 27 mars och jag hoppas att så många som möjligt vill komma! Det finns mer info om den på vår hemsida eller vid Rävhagen och Traume. Där finns det även anmälningslistor och det är maxantal så skynda och anmäla er om ni vill komma :)

Hoppas ni har det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: ella

jag tror absolut att du kommer fixa detta frida! kämpa på och du har ju hjälp av de andra! lycka till och hoppas du får ett jättekul år! kram

2009-03-10 @ 21:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0