Mathilde

Hallå allihop!
Hoppas allt är bra med er!
Har just bokat silikaten för sommaravslutningen som vi ska ha den 2 juni. Då kommer vi att ha lite grillning, ponnyridning, tipspromenad o.s.v. Alla klubbens medlemmar är såklart välkomna, oavsett ålder! Hoppas att solen skiner också, så blir det nog riktigt trevligt!

Krysset har ännu inte fölat. Nu ser hon ut som en vandrande badboll. Är så spännande, undrar vad det blir! =)

I helgen som kommer är det tävling på Puser. Då är det dags för finalen av Lamicell Cup Stilhoppning för Gotlandsdistriktet. Då ska pållarna bli riktigt fina med knoppar i manen och fläta i svansen! Är ganska kul att fixa det där lilla extra som man annars inte gör så ofta. Sen får man ju hoppas att det går bra i själva tävlingen också, inga riv eller stopp. 

Sen så vill jag till sist lägga in en bild på Kexet, eller Exo des Keches, som han egentligen hette. Det var min fantastiska häst, som idag den 26 maj, för 3 år sedan gick bort då han bröt ett ben. Finare häst får man leta länge efter...
Han gick genom eld och vatten för sin ryttare.

  Kexet

Ha det bra så ses och hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va glad jag blir för ett blogginlägg! men va synd att jag inte hinner hem till avslutningen. skriver sista tentan den 4 juni. så medan ni myser på silikaten sitter jag o hårdpluggar statistik =) håller tummar o tår för krysset! skall bli så spännande, känns nästan som jag har en liiiten del i det också... =)

2009-05-26 @ 19:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0